Flying-Stars
חיפוש:


    מרפאה
    טיפול בילדים
    טיפול במבוגרים


מרפאה
יצחק, 67, סרטן

"הגעתי בהמלצת רופא" כך התחיל יצחק (שם בדוי), גמלאי בן 67 את סיפורו.
"אני מקבל טיפולים כימותרפיים ואמרו לי שאולי תוכל לעזור עם תופעות הלוואי".יצחק חלה בסרטן הריאות לאחר 40 שנות עישון כבד. בעקבות המחלה הפסיק לעשן בבת אחת אבל עדיין מאד מתגעגע לסיגריות. יצחק היה כל חייו אדם בריא מאד וגם היום מראהו חזק, קולו רועם והוא מטפח בלורית שיער ושפם לבנים ועבותים. מאז תחילת הטיפולים הכימותרפיים יצחק סובל מעצירויות וגזים, ובנוסף ישנה ירידה באיכות השינה בגלל צורך לתת שתן 4-3 פעמים בלילה. בעיה נוספת היא ירידת התיאבון בגלל בחילות וצרבות.

 

לשון- רחבה, נוקשה ומחודדת, צבעה סגול - אדום והחיפוי חסר במרכז ובשורש.
דופק- עמוק, נוקשה, לא סדיר וחלש במחמם התחתון.
אבחנה ועקרון טיפול- האלמנט הבולט ביותר אצל יצחק הוא אלמנט העץ .הוא מתבטא בישירות ובהחלטיות, בעוצמה ובקול. הבעיה היא עודף של מתכת הפוגעת בעץ ויוצרת את ההגבלה בתנועה החופשית בגוף המתבטאת כעצירות, גזים וצרבות. הסרטן עצמו הוא גידול לא תקין של עץ בתוך הריאות, איבר המתכת. בנוסף, עודף החום הכרוני מהסיגריות גורם לפגיעה בכליות ובמשק הנוזלים בגוף. לכן,עקרון הטיפול שנקבע הוא לאזן את העץ ולהזין את המים.
טיפול- בטיפול הראשון דקרתי את
BL62 בשמאל, SI3 בימין ו-BL1 בשמאל. מטרת הטיפול הייתה להביא לתנועה בין יאנג ליין ולבניית האנרגיה במחמם התחתון. לאחר שבועיים סיפר לי יצחק כי הוא מרגיש טוב והיציאות תקינות, הוא עדיין מתעורר פעם בלילה לתת שתן ועדיין סובל מצרבות.

בטיפול השני דקרתי KID-27 על מנת לחזק את היין ולהוריד עודפי יאנג למטה. בטיפול השלישי דקרתי KID-6 על מנת לחזק את תנועתיות המעיים, ואת GB30 על מנת לבנות את האנרגיה באגן ולטפל באנרגיית העץ. בטיפול הרביעי כבר היה שיפור יפה בכל הסימפטומים ויכולנו לטפל בבעיה עצמה שבריאות. דקרתי LU11  על מנת לחזק את זרימת ה WEI QI  במרידיאן המתפצל ועל מנת לאזן בין עץ ומתכת.

 

יצחק נמצא בטיפולי כבר 6 חודשים. הוא סיים בהצלחה רבה את הטיפול הכימותרפי ואת ההקרנות והגידול כבר כמעט נעלם לחלוטין. הוא מרגיש בריא וחזק ואפילו לא איבד משיער ראשו. כיום אנו נפגשים פעם בחודש לשם תמיכה ותחזוקה.
 
 



Bleknet.com - בניית אתרים