Flying-Stars
חיפוש:


    מרפאה
    טיפול בילדים
    טיפול במבוגרים


מרפאה
מיכל, 30, בעיית פוריות

מיכל (שם בדוי) היא עורכת דין מצליחה בת 30.
היא הגיעה למרפאתי בגלל בעיית פוריות. לאחרונה עברה הפלה טבעית בשבוע ה 14 להריון שהתאפשר רק תודות לטיפול הורמונאלי ממושך. בגיל 27, כשעוד הייתה רווקה, נכנסה להריון ספונטני לא רצוי וביצעה הפלה מלאכותית. למיכל הסטוריה של מחזור לא סדיר ובדיקות הדם שלה מראות על ביוץ חלש בגלל רמות הורמונים נמוכות. בעבר נטלה גלולות למניעת הריון ברצף מגיל מאד צעיר. ללא הגלולות הוסת מופיעה לעיתים רחוקות והיא סובלת מכאבים קשים בביוץ ובתחילת הדימום. בנוסף, מתלוננת מיכל על עייפות מתמדת, שינה טרופה וחלימה מוגברת. כמו כן היא סובלת מתסמונת המעי הרגיז עם צרבות ונפיחות בגלל גזים במערכת העיכול. למרות כל התלונות האלה יש לה נוכחות כובשת. היא יפה וחכמה, מצחיקה ומעניינת ומאד מודעת לנשיותה ואיך להשתמש בה על מנת להשיג את מה שהיא רוצה. מיכל מגדירה את עצמה כאחת שתמיד מחפשת ריגושים אולם לאחרונה, בעקבות "כישלונה כאישה" סובלת מפחדים ומחרדות שכן "אני רגילה שהכל מצליח לי בחיים". מתחת לפני השטח נראים פגיעות גדולה ופחד גדול מאיבוד שליטה.

 

הלשון: חיוורת וחלקה, מעט תפוחה ואדומה בקצה. החיפוי חסר לכל אורך הלשון ורק במחמם התחתון יש מעט חיפוי צהוב, יבש ודביק.

הדופק: עמוק, מהיר וחלש.  חסר במחמם התחתון וב-. Liv  עמדות St ו-Gb מיתריות. עמדות Ht ו-Lu חסרות שורש עם איכות חדה ועוקצנית.

האבחנה: מיכל סובלת מחוסר איזון באלמנט האש ומחולשה של Kid Yin. התוצאה היא "בריחה" של האש מהמחמם התחתון ועל כן חולשה של הביוץ וחוסר פוריות.

בעיות העיכול נובעות מכך שה Yin של המים לא מזינים את ה Yin של העץ ולכן יש פלישה של  ה Yang של העץ לאדמה. העייפות, השינה הטרופה והחלומות נובעים מחוסר הזנה ל-Yin של האש ולכן להתבטאויות עודפות של Yang.

 

טיפולים:  בטיפול הראשון דקרתי רק Cv23. למיכל היה פחד גדול ממחטים (סימפטום אופייני לחוסר איזון של אש) ולכן הסתפקנו בנקודה זו. Cv23 מחזקת את ה Kid ואת שכבת ה- Shao Yang ,שהם שורש החולשה. בטיפול השני דקרתי 2 נקודות: Kid2 - על מנת לחזק את יכולת הכליות "לשמר" בתוכם את האש. Cv18 - על מנת לחזק את שכבת Jue Yin. שכבת Jue Yin עשירה בדם, והיא מזינה את ה- Shao Yin. בטיפול השלישי דקרתי שוב 2 נקודות: Ht1 שנקראת "המעיין העליון" ומזינה את הלב ב Yin Qi

Cv15 שהיא נקודת החיבור של מרידיאן ה Cv. ביחד, 2 נקודות אלו מביאות ל"שאיבת" החום הריק מה-Yang בחזרה אל  ה-Yin.

 

לאחר הטיפול השלישי מיכל נכנסה במפתיע להריון ספונטני. במהלך הטרימסטר הראשון ההריון הוגדר בסיכון גבוה בגלל רמות הורמונאליות נמוכות ואנו המשכנו להיפגש על מנת לתמוך באנרגיית הגוף. לאחר מכן התינוק התפתח בצורה תקינה ולאחר קצת פחות מתשעה חודשים מיכל ילדה בן בריא.

 

 




Bleknet.com - בניית אתרים