רני אייל | דיקור סיני | מטפל מוסמך | רפואה סינית
חיפוש:


    מרפאה
    טיפול בילדים
    טיפול במבוגרים


מרפאה
אודות רני אייל

תמיד ידעתי שאהיה רופא. כשהשתחררתי מהצבא נרשמתי ללימודי רפואה באוניברסיטה ומיד נסעתי "להתאווררות קצרה" במזרח הרחוק. החודשים הפכו לשנים ולימודי הרפואה נדחו שוב ושוב לטובת גילויים מסעירים אחרים. בתאילנד התוודעתי לעיסוי התאילנדי המסורתי וביפן למדתי שיאצו ודיקור.

כשחזרתי לארץ פגשתי שני אנשים מקסימים - רון פייס, שהיה לי כאב ולימד אותי את הפשטות ואת הישירות של החיים ושל הטיפול במגע; וראול רודריגז - מורה, חבר ואח, שפתח בפני את ליבו ואת ביתו ושם, בין חדר הטיפולים, טבליות הויטמינים והצמחים והפסקות התה היפני לימד אותי את רזי הרפואה הסינית ונסך בי את אהבת אמנות הריפוי.

במהלך לימודי בישראל, במחזור הראשון של "מכללת מדיסין" המנוחה והיקרה, היה לי המזל והכבוד ללמוד ממורים רבים ויקרים כגון עופר רז, יוסי מורגנשטרן, איל פוליטי, יאיר מימון ורבים אחרים.
ב-1994 חוויתי את המשבר הגדול שלי ברפואה סינית: מאחורי היו כבר מספר שנים של ניסיון טיפולי והיו לי מטופלים רבים, אבל לא הייתי מרוצה מהתוצאות. נראה היה לי שאני מצליח לעזור בחלק מהמקרים, אבל בחלק אחר של המקרים השיפור היה חלקי בלבד ולא האריך ימים. במיוחד הייתי מתוסכל מכך שבמקרים דומים, עם אבחנה זהה, לא היו לי הכלים להעריך מתי טיפול יצליח - ומתי לא!

בתקופה זו פגשתי את עדי גולדנברג שחזרה מלימודיה באנגליה וסיפרה לי שישנה גם רפואה סינית אחרת... בזכות עיניה הבורקות, לשונה החדה ועקשנותה הרבה הפכתי לתלמיד בקורס הראשון ללימוד שיטת הגזעים השמימיים והענפים הארציים בישראל שהעבירו
Joan Duveen M.Ac. ו-Peter van Kervel B.Ac.. מאז ועד היום אני תלמידו של יואן. השעות הרבות שביליתי במחיצתו, בזמן שהוא חולל את קסמיו עם מטופליו, והשיחות שלאחר מכן, על רפואה, פילוסופיה ו"החיים", משמשים לי כהשראה יום-יומית בעבודתי.
המגבלות היחידות של אמנות הריפוי המדהימה הזו, הרפואה הסינית, הן המגבלות האישיות שלנו - המטפלים.  ככל שנתמיד בשאיפתנו לגדילה - פיזית, נפשית ורוחנית, כך ילכו מגבלות אלה ויתרחקו והרפואה תגדל.
 
 



Bleknet.com - בניית אתרים